Naslovna - Pristupite - Registrujte se

toyota srbija forum

Toyota Srbija forum
  Profil   Traženje   Lista članova   FAQ   Korisničke grupe

Toyota Srbija forum > AURIS - Nova Toyota
Auris & brdo

Napiši novu temu   Odgovori na poruku Idi na stranu Prethodni  1, 2 
Pogledajte prethodnu temu :: Pogledajte sledeću temu  
  Poruka Autor
PorukaPoslao: Sub Jun 29, 2013 7:41 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Naravno da ne trosi onaj koji ima 2000 kubika i vrti se na 3000ob, a ne mora na 5000ob
sab72



Pridružio: 22 Apr 2011
Poruke: 24

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Ned Jun 30, 2013 5:59 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ma kako ne trosi - evo Caddy 1.6 TDI ovaj najnoviji na Bubanj Potoku (to je onaj najnoviji VW motor 1.6 TDI koji ide i u Golfa i Octaviu), bogami je pokazivao i citavih 15 litara na tom usponu. Iako se vrteo na manjem broju obrtaja.

Nema veze s obrtajima koliko je to veci uspon pa se svaki motor pomuci - cak sam primetio i da na TDI masini je bilo malo povuci potegni sa klimom na tom usponu (ok, Caddy je malo tezi ali 240Nm obrtnog momenta garantuje da odlicno vuce) pa je brzina bila oko 110kmh s tendencijom da padne da je uspon bio duzi (onaj pravac iz Nisa ka Bubanj Potoku ima mnogo veci nagib uzbrdo pa je svakom motoru teze).

A motoru 1.33 NE SMETA viskok broj obrtaja. Sve do crvenog polja (6500 obrtaja) mu nece smetati za bilo kakav uspon. I ti usponi nisu duzi od 2-3km, to nece uopste toliko podici prosecnu potrosnu, mozda za 0,1l na celom putovanju.
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Ned Jun 30, 2013 8:02 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

voziti ovog Aurisa na 6500ob je teorija veruj mi, vozim ovog 1.4b vec 6 godina. Ako ni zbog cega drugog onda samo zbog buke, preko 4500 vec je buka takva da je neprijatno. A normalno je da motor sa vecom kubikazom na manjem broju obrtaja manje trosi nego motor sa manjom kubikazom koji se vrti na velikim obrtajima ako uporedjujes da prave istu snagu (snaga =obrtaji ×zapremina).i ovo se odnosi na voznju autoputem, kada nema situacija kreni stani.
sab72



Pridružio: 22 Apr 2011
Poruke: 24

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Pon Jul 01, 2013 8:15 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Moram da se složim sa cozmom. Moj lični utisak je, da svi automobili uzbrdo troše značajno više nego po ravnom.

Što se tiče vožnje na 6.500 o/min, ipak ćete se složiti da nema potrebe za toliko visokim obrtajima, i pored činjenica da je maksimalna snaga dostupna u visokim obrtajima, što je karakteristika za moderne benzinske motore bez turbopunjača.
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pon Jul 01, 2013 9:05 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ne mora da se vozi na 6500 obrtaja, nego do 6500 obrtaja je sigurna zona za motor.

Mislim da je na velikom usponu bolje voziti u polju izmedju 4000 i 5000 obrtaja u nizem stepenu prenosa sa tako malim motorom nego izmedju recimo 2000 i 3000 obrtaja u visem stepenu prenosa jer gusite i opterecujete motor.

Moj auto sasvim dobro podnosi 4500 obrtaja na usponu naprimer, a ne znam odakle vam to da je velika buka kad cak i u Corolli iz 1990 buka uopste nije izrazena i na visokom broju obrtaja (eventualno na 6000 obrtaaj), ali na 4500-5000 obrtaja milina je cuti kako se vrti motor jer mu je to podrucje najveceg obrtnog momenta i tada najbolje "povlaci".

Za bilo kakvu efikasnost mali motor mora biti u tom polju a to kod ovog Aurisa nije ispod 4000 obrtaja vec samo iznad. Takvim stilom voznje, kratki veci usponi nece biti problem.
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Pon Jul 01, 2013 3:53 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

pa provozajte se malo Aurisom na preko 4000ob pa ce vam biti jasno sve o buci u kabini, a sama potrosnja itekako zavisi od obrtaja, to ne treba objasnjavati
sab72



Pridružio: 22 Apr 2011
Poruke: 24

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Pon Jul 01, 2013 7:42 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Priznajem da nisam vozio stari Auris sa 1.33 motorom ali novi jesam (sa 1.6) i buke nema ni na 5000 obrtaja - jednostavno je motor tamo "negde" u daljini.

Evo jednog lepog citata koji objasnjava sve:

"Kada dođe trenutak da se izvrši preticanje ili kada počnete da se penjete uz planinu, morate narušiti tu tišinu koja je vladala u kabini tokom ravnomerne vožnje. Kao i kod svih konkurenata u ovoj klasi, bilo da su iz Azije ili iz Evrope, kada su vam potrebni snaga i ubrzanje, skalu obrtomera morate držati preko vrednosti od 3 500 obrtaja. Ako vam to zvuči grubo, pogledajte sve one brojke u tehničkim specifikacijama, videćete da je motor jednostavno tako napravljen.
Maksimalnu snagu razvija na 6 200 obrtaja. Počinje da vuče tek od 3 800 obrtaja. To znači da ako pretičete vozilo koje se kreće brzinom od 80 km/h morate da prebacite u treću brzinu i da ne menjate stepen prenosa do samog kraja procesa preticanja. U suprotnom, preticanje će trajati duže nego što je bezbedno. Mislim da je važno da vozači koji su navikli da svoje automobile svakodnevno koriste u nižem opsegu obrtaja, kada se motor jedva čuje, znaju ovo. Oni se često plaše da udare po gasu kada je to neophodno zbog buke koja tada nastaje jer misle “da će motor da se ošteti”. Iako znaju da njihov auto ima 120 ili 140 konja, ne znaju da većina tih konja mirno spava sve dok se skala obrtomera ne potera preko 5 000 obrtaja."

Ovo vazi za ama bas sve atmosferske motore. Malo jaci broj obrtaja na nekim usponima NEMA SANSE da podigne nesto puno prosek potrosnje na putovanju.
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Uto Jul 02, 2013 1:59 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Forumi sluze za razmenu misljenja. Imam priliku da posecujem razne. Ekspert sam u nekim oblastima, ali se nikad nisam trudio da nekome (do)kazem kolika je neznalica ili da je zalutao u oblast o kojoj bi da polemise recimo ili da mu nametnem svoje misljenje. Neka svako zivi u ubedjenju da je najpametniji.
Citam ovo i ne verujem. Ali neka vam bude.
Nego kako je lep dan, a mene cekaju divne obaveze, jos sam radosniji sto cu mog lenjog Aurisa tako slatko pedalirati za dve nedelje.
Stize jace i brze vozilo. I naravno nije Toyota.

Prijatan dan,
Ziveli
VMB



Pridružio: 13 Jun 2013
Poruke: 7
Lokacija: Beograd

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Uto Jul 02, 2013 2:49 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ovo nisu moje reci vec su citati test vozaca kojima je posao da testiraju i pisu zakljucke o nekim vozilima.

A ja sam vozim preko 20 godina i znam kako je potrebno voziti atmo motore manjih kubikaza.

Ukoliko ne zelite da prihvatite dobronameran savet, onda srecno s novim vozilom.
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Uto Jul 02, 2013 5:44 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

VMB ::
Forumi sluze za razmenu misljenja. Imam priliku da posecujem razne. Ekspert sam u nekim oblastima, ali se nikad nisam trudio da nekome (do)kazem kolika je neznalica ili da je zalutao u oblast o kojoj bi da polemise recimo ili da mu nametnem svoje misljenje. Neka svako zivi u ubedjenju da je najpametniji.
Citam ovo i ne verujem. Ali neka vam bude.
Nego kako je lep dan, a mene cekaju divne obaveze, jos sam radosniji sto cu mog lenjog Aurisa tako slatko pedalirati za dve nedelje.
Stize jace i brze vozilo. I naravno nije Toyota.

Prijatan dan,
Ziveli


OK. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Ali, pomenuti motor svakako nije merilo performansi. Toyota za one koji žele dinamičniju vožnju ima i druge motore, koje mogu i lično toplo da preporučim.
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Čet Maj 17, 2018 2:26 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822kb6822
kb6822kb6822
valentene



Pridružio: 09 Maj 2018
Poruke: 10302

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku Idi na stranu Prethodni  1, 2


 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group