Poslao: Pon Maj 02, 2011 9:17 pm Naslov: corolla-problem sa menjacem |
|
|
Kvacilo na Corolli 2003 1.6 vvt-i je funkcionisalo vr.dobro, osim sto je pedala kvacila bila tvrda, pa sam resio da ga zamenim.
Inace, pre zamene kvacila menjac je odlicno funkcionisalo ali sam imao problem kod ubacivanja u rikverc direktno iz lera - culo se krcanje zupcanika, pa sam to resavao tako sto sam ubacivao prvo u trecu brzinu pa tek onda u rikverc, i tada se nista ne cuje.
Promenio sam set kvacila, stavio AISIN (servis radi japance-da ga ne reklamiram), i od tada pocinju problemi: iz lera, kad auto stoji u mestu i radi, ne mogu da ubacim direktno u trecu, ni u petu brzinu. Ponasanje sa rikvercom se nije promenilo, krci i dalje (osim sto sada ne mogu ni u trecu). Kad ubacim u prvu, drugu ili cetvrtu PRE ubacivanja u sporne brzine u koje ne salta) onda mogu u bilo koju brzinu da ubacim.
Ozraceno kvacilo, promenjeno ulje u menjacu, nastelovana pedala kvacila na cilindru da hvata vise...nista nije dalo rezultate. Kad je auto hladan, lakse mogu da "naciljam" trecu i petu brzinu, i rucica menjaca udje bez vecih problema (kad malo pritisnem na dole rucicu, mozda ima malo lufta???) ali posle voznje kad se auto zagreje - to ide malo teze. Kad auto ne radi, najnormalnije se saltaju brzine, a kada je u pokretu, uglavnom je sve OK (samo po nekad je problem sa tim da je neprecizan kod saltanja u trecu )
Dakle, sve ovo se nije desavalo pre zamene kvacila.
Sta raditi, ima li ko bilo kakav savet???
Ps.
u servisu gde sam menjao kvacilo, majstor kaze: otisao menjac, ali je ta dijagnoza meni malo sumnjiva, jer se ovi problemi nisu desavali pre zamene kvacila, a da je koincidiralo sa zamenom kvacila da se istovremeno pokvare i treca i peta brzina....malo verovatno! |
|
Dragutin
Pridružio: 13 Avg 2010 Poruke: 11
|
Poslao: Uto Maj 10, 2011 7:08 am Naslov: |
|
|
Iz ličnog iskustva mi se čini da je kvar menjača veoma moguć. Pre nekoliko godina sam imao Punto HGT, 1.8 130ks kome sam lagano "obrijao" 3. i 4. brzinu. Kada sam ga kupio (polovnog) čulo se blago krčanje kada ubacujem u 3. brzinu i postajalo je sve jače do momenta kada je menjač ispadao iz brzine pa sam praktično morao da ga držim u trećoj, dok je i četvrta brzina uporedo propadala. Mislim da ako je sve ispravno na kolima ne bi trebalo da bude nikakvih problema oko ubacivanja u brzine, odnosno tvoj problem sa rikvercom pre zamene kvačila mi nije baš u redu :-/
Mislim da u Zemunu imaš super majstora za menjače, ako te interesuje mogu da se raspitam pa da ti pošaljem njegov broj, čisto da čuješ i njegovo mišljenje, a u svakom slučaju mislim da bi bilo pametno da se stvar proveri na više mesta. |
|
Andreja
Pridružio: 06 Jul 2008 Poruke: 117 Lokacija: Beograd
|
Poslao: Sub Maj 14, 2011 2:21 pm Naslov: |
|
|
Resenje problema se krilo u zameni starog zamajca. Skopcano sa istim ide i novo placanje "ruku", kao i nov zamajac. Problem resen, za tricavih...........dinara, .........zivaca, ......... dana bez auta. Sitnica, uveravam vas!!!
Bitno je samo da se uzdravlje vozimo  |
|
Dragutin
Pridružio: 13 Avg 2010 Poruke: 11
|
Poslao: Uto Nov 01, 2011 4:08 pm Naslov: Re: corolla-problem sa menjacem |
|
|
Dragutin :: | Kvacilo na Corolli 2003 1.6 vvt-i je funkcionisalo vr.dobro, osim sto je pedala kvacila bila tvrda, pa sam resio da ga zamenim.
Inace, pre zamene kvacila menjac je odlicno funkcionisalo ali sam imao problem kod ubacivanja u rikverc direktno iz lera - culo se krcanje zupcanika, pa sam to resavao tako sto sam ubacivao prvo u trecu brzinu pa tek onda u rikverc, i tada se nista ne cuje. |
Pozdrav
Ja imam isti model ali iz 2002godine.Javlja mi se potpuno isti problem.Ja ga za sada resavam tako sto ubacim u prvu pa onda u rikverc.Da li je moguce da i je zamajac uzrok tome?
Pitanje je i za admina ako moze odgovor.Hvala unapred. |
|
shonsi
Pridružio: 01 Nov 2011 Poruke: 2
|
Poslao: Sre Nov 02, 2011 9:08 am Naslov: |
|
|
Shonsi,
iz licnog iskustva, mislim da nije u pitanju zamajac, jer on retko strada kod benzinaca. Moj je upropastio "majstor" koji mi je "obradjivao" zamajac. U svakom slucaju, nesto je sa kvacilom, verovatno korpa??? (mozda ne odvoji dovoljno, mada ...)
Da li je originalno kvacilo na njemu, koliko je presao auto, a koliko to kvacilo???
Ja vise nemam taj problem kod ubacivanja u rikverc, ali nakon zamene i kompleta kvacila i zamajce.
Probaj ovako da uradis: stisni kvacilo, sacekaj 3-4 sekunde, pa polako ubaci direktno u rikverc (moze da se desi da hidraulika kod kvacila ne odvaja u trenutku stiskanja pedale, pa da treba 1-2 sek da odvoji). To se desava i na novim automobilima (da pomalo zakrci).
Dakle, pauza par trenutaka i poooolako u rikverc - pa napisi da li je to resilo problem?
PS. sve jedno je u koju brzinu ubacujes pre ubacivanja u rikverc, jer sinhroni bilo koje brzine zaustave snop, pa moze da se ubaci u rikverc bez krcanja! Probaj i to...
Srecno i pozdrav  |
|
Dragutin
Pridružio: 13 Avg 2010 Poruke: 11
|
Poslao: Pon Maj 18, 2015 4:30 pm Naslov: prblem menjac |
|
|
Ljudi mala pomoc... Kada je auto ugasen, brzine idu bez problema... a posle neke duze voznje, tj kada se auto ugreje jako tesko ulazi u rikverc i prvu... u tom momentu ga ugasim i udje kao u sir... ima li neko predstavu sta moze da bude... |
|
subotingoran
Pridružio: 19 Apr 2011 Poruke: 9
|