Naslovna - Pristupite - Registrujte se

toyota srbija forum

Toyota Srbija forum
  Profil   Traženje   Lista članova   FAQ   Korisničke grupe

Toyota Srbija forum > GT 86 - Povratak sportske legende
Toyota GT 86 stigla u Srbiju!

Napiši novu temu   Odgovori na poruku  
Pogledajte prethodnu temu :: Pogledajte sledeću temu  
  Poruka Autor
PorukaPoslao: Pet Jul 13, 2012 12:04 am    Naslov: Toyota GT 86 stigla u Srbiju! Odgovoriti sa citatom

Danas je na stazi NAVAK promovisan sportski model Toyota GT 86. Prodaja je već počela u Srbiji, a cena iznosi nešto manje od 33.000 evra.

Više informacija i fotografija, objavićemo sutra.


_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pon Jul 16, 2012 6:52 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom






_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pon Jul 16, 2012 6:52 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Utisci su vrhunski. Auto "leži kao pegla"!

To je ostavilo najjači utisak na mene.
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Sre Jul 25, 2012 11:43 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom




_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pet Avg 03, 2012 3:49 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Nije ni FT-86, niti Celica! Novi Toyota kupe, u Evropi se prodaje pod imenom GT 86.

Ciljna grupa kupaca je već određena. Toyota tvrdi da je sportski GT 86 namenjen svim vozačima, koji žele uživati za volanom i koji se ne zadovoljavaju samo neophodnim.

Nasleđe

Toyota GT 86 asocira na nekoliko sportskih modela ove marke. Najpre na model Toyota 2000 GT, predstavljen 1965. godine, koji je imao slično naglo zakošen krov, kao i aktuelni model. Ali, glavna inspiracija je bila Corolla Levin AE86, poznatija kao Hachi-Roku, proslavljena po zadovoljstvu u vožnji, koje je pružala vozačima. Ovaj kompaktni model je bio lagan, a njegova masa je bila savršeno raspoređena, zbog čega je Corolla Levin AE86 postala omiljeni "alat" na mnogobrojnim automobilskim takmičenjima i dostupan automobil za istinske entuzijaste.

Dizajn

osnovne dizajnerske linije automobila, definisali su ranije predstavljeni koncepti. Toyota GT 86 u odnosu na svoje koncept prethodnike, odaje umereniji utisak, a možemo reći i da je elegantnija od svog "dvojnika", modela Subaru BRZ. Nestao je agresivno dizajniran prednji deo koncepta FT-86 II sa lukovima od LED dioda integrisanim u branik, a za serijsku verziju je modifikovan i zadnji difuzor za vazduh. Felne su prečnika 17 inča i izrađene su od lake legure. Automobil meri dužinu od 4.240 mm i visinu od 1.285 mm, dok međuosovinsko rastojanje meri 2.570 mm. U odnosu na koncept FT-86 II, serijski automobil je za 5 mm duži i 15 mm viši.

Enterijer

Unutrašnjost ima koncept 2+2 i usmerena je na maksimalne zahteve vozača. Toyota ističe savršenu ergonomiju i funkcionalnost svih elemenata, sa kojima vozač ima kontakt. Sedišta su konstruisana tako da pružaju maksimalnu podršku prilikom ubrzanja i bočnih ubrzanja. Sedišta vozača i suvozača su dizajnirana da imaju i optimalnu udobnost. Prečnik volana iznosi 365 milimetara, što je najmanji prečnik volana od svih modela Toyote u istoriji. Na instrument tabli dominira veliki obrtomer, a pojedinačni indikatori su dizajnirani tako da budu što bolje čitljivi. Sportski karakter pojačavaju i detalji od imitacije karbonskih vlakana, crveni šavovi, sportske komande na središnjem panelu i aluminijumske nožne komande.

Motor i menjač

Za pogon modela Toyota GT 86 se brine atmosferski četvorocilindarski agregat boxer konstrukcije, čija zapremina iznosi 1998 cm3. Kao što je ranije najavljeno, agregat razvija maksimalnu snagu od 200 KS pri 7.000 o/min, a maksimalni obrtni moment iznosi 205 Nm pri 6.600 o/min. Agregat je rezultat zajedničkog razvoja kompanija Subaru i Toyota i ima tzv. kvadratnu konstrukciju, jer je prečnik klipa isti kao i hod klipa i iznosi 86 mm. Subaru je u razvoju učestvovao sa svojom konstrukcijom boxer motora, a Toyota je razvila tehnologiju ubrizgavanja D-4S (kombinacija direktnog ubrizgavanja goriva i indirektnog sistema ubrizgavanja). Rezultat ovakvog rešenja je veća snaga i obrtni moment, bez negativnih uticaja na potrošnju goriva ili emisiju. Motor se može pohvaliti sistemom sa dve brizgaljke goriva po jednom cilindru, D-4S (Direct-injection 4-stroke petrol Superior-version), koji je razvila Toyota. Ovaj sistem smo prvi put mogli videti u automobilu Lexus, konkretno u modelu GS 450. Instalacija jedne brizgaljke u komoru za sagorevanje, a druge u usisni kanal, spaja prednosti direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i klasičnog dovoda preko usisnog kanala.

Motor se može kombinovati sa šestostepenim manuelnim, ili automatskim menjačm sa istim brojem stepeni prenosa. Toyota ističe, da manuelni menjač obezbeđuje veoma brzu promenu stepena prenosa, a hodovi su sportski kratki. Automatski menjač budi sportski mod vožnje, u kojem vozač sam može menjati stepene prenosa, preko polugica ispod volana.

Sa ciljem optimalne raspodele mase, agregat je smešten veoma nisko i što je više moguće pozadi, što je obezbedila njegova boxer koncepcija. Odnos mase između prednje i zadnje osovine, iznosu 53:47. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko samoblokirajućeg diferencijala. Elektronski program kontrole stabilnosti (VSC), podešen je tako da obezbedi dinamičku stabilnost na granici mogućnosti automobila, sa minimalnim uticajem na upravljanje. Zahvaljujući tome, vozač može istinski uživati u vožnji. Prednje oslanjanje je tipa McPherson, a pozadi je dvostruko trapezoidno oslanjanje.
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Ned Maj 13, 2018 3:58 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630kb3630
kb3630kb3630
valentene



Pridružio: 09 Maj 2018
Poruke: 38055

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku


 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group