Naslovna - Pristupite - Registrujte se

toyota srbija forum

Toyota Srbija forum
  Profil   Traženje   Lista članova   FAQ   Korisničke grupe

Toyota Srbija forum > PRIUS - Snaga dobre ideje
Prius !... Posle?

Napiši novu temu   Odgovori na poruku Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci 
Pogledajte prethodnu temu :: Pogledajte sledeću temu  
  Poruka Autor
PorukaPoslao: Čet Maj 28, 2009 2:38 pm    Naslov: Prius !... Posle? Odgovoriti sa citatom

Postovani,
Pazljivo pratim novisti na Vasem sajtu i primetio sam sledece.
Ponuda polovnih "priusa" nije mala a cena je vise nego povoljna u odnosu na cenu novog vozila, cini mi se da je kod ovog modela pad cene polovnog vozila najveci. Interesuje me zbog cega. Da li se javljaju odredjeni problemi u eksploataciji, ili se vlasnici plase troskova odrzavanja hibridnog pogona po isteku garantnog roka? Molio bih vas za odgovor jer sigurno imate statistiku pracenja vozila i ovog modela po isteku iz garantnog roka. Unapred zahvalan kao potencijalni kupac bas ovog modela. !

S` postovanjem
Boban Simovic
cabobans



Pridružio: 14 Jun 2008
Poruke: 3

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
PorukaPoslao: Ned Jul 05, 2009 12:52 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Poštovani, Toyota Prius je najsavršeniji i tehnički najnapredniji hibridni automobil današnjice. Tokom eksploatacije nisu zabeleženi tipični i česti kvarovi.

Pored toga, inteligentno upravljanje sistema uvek osigurava dovoljno električne energije za akumulator i skoro neograničen vek trajanja akumulatora (doseže vek trajanja vozila). Dakle, nema visokih troškova održavanja ni posle garantnog roka.

Sto se tiče pada cene, on je rezultat jednog od ekonomskih principa: ako je tražnja za nekom robom velika, cena robe raste, a ukoliko je tražnja za tom robom mala, cena opada. Dakle, pad cene Toyote Prius više se može objasniti nenaviknutim kupcima na hibridne tehnologije i jos uvek nedovoljno razvijenom svesti naših kupaca. Nažalost, u Srbiji kod kupovine Priusa ne postoje olakšice, koje bi trebale da ublaže Priusovu nešto višu cenu u odnosu na konkurente iz srednje klase. U mnogobrojnim zemljama Evrope postoje olakšice, koje pokazuju da na svetu postoje ljudi koji razmišljaju o čistoj budućnosti. Naprimer, britanska vlada kupce Priusa subvencioniše sa 1500 eura, a prilikom ulaska u London vozači Priusa su oslobođeni plaćanja ekološke takse. U Holandiji je Prius oslobođen poreza na luksuz, što u njegovom slučaju odgovara iznosu od 7500 eura. U Grčkoj je oslobođen davanja prilikom registracije, što je približno 25% vrednosti automobila. Ne treba zaboraviti na činjenicu da Toyota daje za sve komponente hibridnog pogona garanciju od 8 godina ili 160.000 pređenih kilometara.
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Sre Jul 15, 2009 6:45 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Nova informacija. Predstavnici Toyote aktivno rade kako bi sa predstavnicima grada Beograda dogovorili neke olaksice za kupce Toyote Prius. Trenutno se razmatraju mogucnosti olaksica i primeri u evropskim zemljama.
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Uto Jul 21, 2009 7:48 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Da li ima neko zanimljive predloge olaksica za kupce Toyote Prius? Besplatan parking, oslobadjanje poreza....
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Sub Okt 10, 2009 7:49 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Predloge za olaksice?
Moze:
sedam dana mauricijusa za dvoje.
Zatvoriti rafineriju u pancevu
Smeniti vladu....

ja bih imao par pitanja a vezano za prijusa. Bio sam pre neki dan u toyoti i bas pitam za prijusa 55 000 KM. Da niste malo preteerali? Kaze diler sacekaj jos godinu.
E sad dok cekam tu godinu,ako neko zna da mi odgovori:
1. Kolika mu je potrosnja grad/otvoreni put/autoput 120km/h ali stvarna,nemojte mi samo fabricke podatke.
2.Jesu li servisi u rangu ostalih toyotinih vozila ili skuplji?
3. Jel garancija stvarno 8 godina/160 000 ili standardno tri godine/100 000?
4.I kolio kostaju polovni dve/tri godine stari ,a da se nalaze jos uvek u garanciji.?
zasad toliko pa kad se odgovori ad anstavimo dalje.
SINGAPURCANAC



Pridružio: 19 Feb 2009
Poruke: 123
Lokacija: Mauritius,soon or latter

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Sub Okt 10, 2009 8:43 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Da li se pitanja odnose na novi model (Prius trece generacije)?
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Sub Okt 10, 2009 12:58 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

druga i treca ,ako moze.
znamo svi da je prva poprilicno problematicna.
znaci novijie varijante da ne kazem one sa ispravljenim manama od prve.

I ako moze jos jedno pitanje, a sto autoindustrija,toyota tu nije izuzetak za prvu generaciju deru a svi znamo ad je u pitanju probna varijanta i da tek druga i treca generacija budu ono pravo?
zar ne bi trebali malo jeftinije da daju da se isproba pa da se popravljeni model vrednuje malo bolje?
Onako cisto logicno pitam,ali me vise interesuju odgovori na prvi set pitanja.
SINGAPURCANAC



Pridružio: 19 Feb 2009
Poruke: 123
Lokacija: Mauritius,soon or latter

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Ned Okt 11, 2009 12:25 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

- Imao sam priliku da vozim novu Toyotu Prius, i ovo je moje licno iskustvo. Potrosnja najvise zavisi od nacina voznje, jer da bi Prius bio stedljiv kao sto je istaknuto, mora se postovati upustvo za stedljivu voznju. Ali, ostvarena potrošnja goriva svakako je najjača strana Priusa. U gradskoj vožnji Prius mi je trosio i preko 6 litara na 100 pređenih kilometara, tako da je fabricki deklarisan podatak jako tesko dostizan. Ali i ovde ne mora nista znaciti, jer ukoliko imate laksu tezu nogu na gasu prilikom ubrzavanja, potrosnja se moze smanjiti ili povecati. Jer, ukoliko blago ubrzavate, automobil ce za pogon koristiti elektropogon. U slucaju da prilikom ubrzanja, pritisnemo papucicu gasa "do daske", odmah ce se upaliti benzinski motor i naravno potrosnja ce biti veca.

Slicna situacija je i na otvorenom putu. Do 60 km/h Prius je potrošio samo 3,5 litara na 100 pređenih kilometara, što znači da se radi o najštedljivijem automobilu u svom segmentu. Pri tome, ističemo da je ovaj rezultat ostvaren uz izuzetno pažljivu vožnju, bez naglih ubrzanja. Ako u obzir uzmemo cinjenicu da treba ogranicenja brzine na nasim putevima, ovo je sasvim realno izvodljiva potrosnja Priusa u realnoj eksploataciji.

Još jedan veoma važan faktor štednje kod Priusa jeste benzinski motor, koji radi prema tzv. Atkinsonovom ciklusu i sam po sebi je izuzetno ekonomičan. Tajna štedljivosti je u tome što kompresija ne počinje kada je klip u donjoj mrtvoj tački, već se usisni ventili zatvaraju nešto kasnije, kada klip već krene prema gore. To omogućava povoljniji odnos "rada" dobijenog ekspanzijom u odnosu na onaj koji se utroši na kompresiju. Istina, snaga takvog motora je ograničena, jer u ciklus ulazi manja količina vazduha nego kog "normalnog" Otto motora iste zapremine, ali zato je potrošnja goriva izuzetno niska. Snaga 1,8-litarskog VVT-i benzinskog motora iznosi 99 konjskih snaga pri 5.200 o/min, a elektromotor razvija 60 kW.

- Za vozila Prius Toyota nudi opštu 8-godišnju garanciju na sve hibridne sklopove.


_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pon Okt 12, 2009 8:34 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Sto se servisiranja Toyote Prius tice, servisiranje ne samo da nije skuplje od drugih, konvencionalnih Toyota modela, vec je i JEFTINIJE!

Objavljujem cenovnik za prethodnu generaciju Priusa. Za novi nemamo još uvek, ali nije drastična razlika. U novi Prius ide 0.5l više ulja (motor je 1.8 umesto 1.5), filter vazduha je skuplji 9€ a filter polena 30€.



_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Pon Feb 08, 2010 12:51 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Dizem temu iz mrtvih i zanima me nekoliko informacija u vezi novog Priusa... posto sumnjam da test voznjom te informacije mogu da dobijem:

- Kolika su medjuubrzanja u PWR rezimu izmedju 50 i 90kmh i 80-120kmh (dva najzahtevnija ubrzanja pri ukljucivanju na regionalni ili autoput). Da li su u rangu slicnih 1.8 benzinaca (okvirno oko 4-5 sekundi za prvo i 6-7 sekundi za drugo vreme), posto sam cuo razlicita iskustva, neki cak kazu da je medjuubrzanje sporo i opasno je ukljucivanje na autoput.
Takodje, 80-120 je bitno zbog preticanja.

Nisam sklon da tome poverujem bas, ali, ako se ne gleda stedljivost, da li Prius moze da se vozi kao redovan 1.8 benzinac (dakle malo agresivnije) i da li su vece uzbrdice problem? Kako Prius reaguje na zatrazeno ubrzanje na velikim uzbrdicama.

Znam da Prius moze da se vozi tako da jako malo trosi, ali je sigurno i ubedljivo medjuubrzanje jedan od najznacajnijih faktora bezbednosti u saobracaju, a kako trazim novi porodicni auto, ovo me izuzetno zanima (vozim Toyotu duze vreme).

Testna voznja nista ne znaci jer se vozi po Bezanijskoj Kosi gde nema prilike da se to istestira, tu svaki auto, pa i onaj najslabiji, moze lepo da se vozi.

Interesuje me i da li su nove serije sa ispravljenom greskom kocionog sistema?
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Uto Feb 09, 2010 10:47 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

@cozmo,
a sta mislis da nam administrator foruma organizuje testnog prijusa negde u martu,kad anm se ukopi svoj trojici, i da recimo odemo u Zrenjanin ili u Kikindu,na kafu i kolace.
Ja placam kafu,Ti kolace a administrator- gorivo i amortizaciju)
I tu bi mogli da isprobamo sve sto nas dvojicu interesuje.
Meni treba ne vise od 10 km otvorenog puta tebi otprilike toliko,a to znaci ako krenemo od Toyota centra na Zrenjaniskom putu,da smo vec na ulazu u Zrenjanin.A greota bi bilo da ne popijemo kafu. Kad smo vec tu.
sta mislis? Very Happy
SINGAPURCANAC



Pridružio: 19 Feb 2009
Poruke: 123
Lokacija: Mauritius,soon or latter

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Uto Feb 09, 2010 11:28 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Smile Laughing Laughing Laughing Wink
_________________
I love what you do for me - Toyota!
AdminToyota
Site Admin


Pridružio: 25 Nov 2007
Poruke: 2427

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku Sajt autora
PorukaPoslao: Sre Feb 10, 2010 3:13 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Vidis to je zanimljiva ideja Laughing

Inace, same test voznje u Toyoti su smesne, 2-3km po Bezanijskoj Kosi i to je to. Ne mozes nikakav utisak o autu da steknes...

Ako Prius potrosi kombinovano BG-ZR kao moja Corolla 5.1 lit na 100km (pri 90kmh) castim DUPLE kolace!!

Ali greota je da Toyota ne organizuje nekakvu takvu voznju, makar od 30-40km sa uzbrdicama i otvorenim putem da neko ko ozbiljno razmatra kupovinu nekog modela, moze isti i da dovoljno isproba. To je smesna suma za gorivo i amortizaciju (taj broj kilometara).
cozmo



Pridružio: 13 Mar 2008
Poruke: 164

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Čet Apr 01, 2010 11:21 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

i stize prolece....
Very Happy
SINGAPURCANAC



Pridružio: 19 Feb 2009
Poruke: 123
Lokacija: Mauritius,soon or latter

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
PorukaPoslao: Čet Apr 01, 2010 5:42 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Pa?
Samo Toyota



Pridružio: 23 Jul 2009
Poruke: 26

Profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci


 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group